DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 26 november 2011

JAG LÄGGER NU NER MIN BLOGG OCH HOPPAS ATT NI FORTSÄTTER...

att läsa det jag redan skrivit och tar det till er.

Det jag varnat för är helt befogat och ni borde läsa igenom och se er runt i världen och se vad det är som pågår.

Det här problemet börjar bli tydligare och tydligare i flera länder som har muslimer, både som invandrare men också illegala sådana.

Problemet är mycket större än vad jag har lyckats förmedla för er här.
Alla videofilmer finns publicerade på Youtube och är äkta men också mycket skrämmande.

Ge inte upp och läs gärna de länkar till andra sidor som jag lägger in här, så ni kan läsa mer om dessa problem, även genom andras bloggar.


För tro mig, det är ett stort problem redan i dag och det är inte slut där, utan kommer att växa sig ännu större och då kan det vara för sent att ångra att "vi" varit så tysta med de problemen vi reda hade.

Tystnaden spelar bara dessa muslimer i händerna och gör att de får bättre grepp om er och vårt land =(

Jag är realist och har mycket sunt förnuft och därför vägrar jag blunda för det uppenbara som jag ser och som redan har nått för högt upp på skalan över vad som är ok.

Jag är varken hjärntvättad eller lurad utan har tagit reda på mycket  fakta innan jag förstod hur allvarligt problemen med islam är. 

Efter att ha sett alla problem och förstått hur vansinnigt det hela är, så beslöt mig för skriva om det här.

Folk måste uppmärksamma och tala om problemen på så vi inte tiger och låter dessa muslimer få ta över vårt samhälle och land helt, vilket de kommer att göra om vi bara tiger och låtsas att det inte händer (för det gör det verkligen).


I flera länder har man redan börjat inse hur allvarligt det hela är.
Siffran på alla dessa som invaderat Europa under den så kallade "Arabiska våren" är mycket hög och det kan mycket väl ligga som en del av bakgrunden till Europas stora ekonomiska kris, då det kostar mycket att få in alla dessa "flyktingar" i de länder de kommer till.

Italien, Grekland och Spanien ligger bra till för dessa så kallade flyktingar och dessa länders ekonomi är ruggigt dåliga.

För att inte tala om hur otrevliga många av dessa invaderande muslimer är mot de som hjälper de.
De har redan förstört mycket omkring sig dit de kommer i form av kyrkbränder och trakasserier mot den inhemska befolkningen.
Vanvördiga mot de kvinnor som finns dit de kommer och våldtäkter är inte ovanliga bland dessa män, som anser sig mycket mer värda än en kvinna. 
Dessutom avskyr de flesta av dessa muslimer vårt Västerländska sett att leva.
När det kommer till att få hjälp är de mycket krävande och får de inte som de vill, blir många av de även hotfulla och anser plötsligt att de ska ha samma mänskliga rättigheter som den inhemska folkningen har???

Den inhemska befolkningen har arbetat sig till den rätten men det bryr sig inte dessa "flyktingar" om utan KRÄVER att de ska behandlas lika.


Ha en bra fortsättning i era liv och håll fast i ert minne vad jag sagt och kolla gärna upp fakta om allt jag hittils givit er alla.

Själv börjar jag bli sämre i min MS och har svårare att fungera med mina fingrar och min syn, så försök att hålla er uppdaterade med vad som händer inom våra gränser och gärna utanför de också eftersom att desa muslimer  som verkligen följer koranen (och de är många redan i Sverige)och försök att se efter de saker som är uppenbara.

Ni behöver bara titta på hur islam beter sig mot danskarna och där har de krävt att få igenom sharialagar ??? medan de samtidigt bryter gladeligen mot våra egna lagar.


Hur kul är det????


Ha ett gott liv och ta väl hand om er och stå på er.


Kramar Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook