DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 27 november 2011

JAG LOVADE ATT LÄGGA TILL NÅGRA LÄNKAR SOM NI KAN...

...besöka och lära er mer från, vad islam egentligen står för och inte är det fred.

Här är några fakta från en sida som är full av fakta om hur islam far fram över världen.

"If we should respect the Quran because not doing so causes Muslims to get angry and kill, then here are the other things we should stop doing:

Educating  women.  Selling alcohol.  Pre-marital sex.  Sharing a
non-Muslim religious faith.  Democracy.  Disaster relief.  Sporting
events.  Allowing women to dress as they please.  Being gay.  Being Hindu.  Being Christian.  Being Jewish.  Being Buddhist.  Being Sikh.  Being Ahmadi.  Being Sufi.  Going to the wrong mosque... "



Länken till sidan med alla fakta ni kan läsa får ni , HÄR.
Den  sajten heter,http://www.thereligionofpeace.com/

 
Nästa är en mycket bra sajt som ni hittar, HÄR.
Den sajten hehttp://barenakedislam.wordpress.com





Här kommer en till sajt, HÄR.
Den heter, http://infidelsarecool.com 

by Kal-el on November 22, 2011 · 
"  Shocker: Egyptian islamist group aided islamists during Sudanese civil war "

På Facebook finns en sajt som heter , Stoppa islamisering av världen.
Länken kommer HÄR. 
 http://www.facebook.com/pages/Stop-Islamization-of-the-world/103875636334576?sk=info

Det finns så många fler men de här sajterna är mycket informativa även om det finns hätskhet hos många av dessa människor som skriver och som kommenterar.

Även jag känner mig arg över att vi alla håller på att förlora greppet om vårt ursprung, vår kultur samt vår välfärd till dessa islamska förespråkare, mullor och imamer, som vet precis vad jag talar om men som helst vill att jag och alla andra som protesterar mot, detta ska tiga så att det kan verka i det tysta tills det är dags att köra över oss helt. 

Så gott som alla de som styr i världen känner till detsamma som jag men vägrar att ta det till sig och det kommer vi alla att få betala för när den dagen kommer om inte regeringarna börjar inse vad de sysslar med, både politikerna och muslimerna.

Sköt om er så gott.

Kram Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook