DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 5 november 2011

VARFÖR JAG INTE TYCKER ATT PALESTINIERNA SKA FÅ GÅ MED I FN.

Eftersom att de besitter ett sådant hat mot judarna och är dessutom instruerade i koranen vad de bör göra med judarna, "utrota de",
så kan jag inte för allt i livet se vad de skulle ha att göra i FN heller.

Förenta Nationerna, FN ska inte ha någon sådan med som vill utrota andra grupper då det strider totalt mot det FN står för.

Dessutom finns det inga islamska länder som förespråkar mänskliga rättigheter eller yttrandefrihet, inte heller ett fullt värde för kvinnorna, som enligt koranen bara är värda hälften än männen och som enligt koranen bör bli slagna av sina äkta män innan de går och lägger sig, så att fruarna vet vem det är som bestämmer i deras familj.

Skulle FN ta sig till att godkänna dessa oerhört främmande åsikter och avståndstaganden från det som faktisk är FN´s grundprinciper, så skulle jag bli mycket förvånad. 












 Palestinierna står inte för något fridfullt och har hela arabvärlden bakom sig och det är inte rätt sätt att skapa någon fred på om det är det man vill ha ?


När man ser dessa videor så går det ganska lätt att se hur de tänker och hur lite värde de sätter på sina barns liv, fram för allt.

Att lära de detta hat mot en folkgrupp rimmar illa med att man vill att alla länder ska erkänna Palestina som en egen stat.


Knappast en trevlig stat och så vitt jag har kunnat utläsa ur historia så fans judarna där mycket tidigare än ens palestiner var i närheten av och eftersom att de påstår sig använda gamla testamentet så undrar jag vad de har läst där och vad de har sållat bort ???

Det mesta verkar vara radderat i deras så kallade Gamla Testament.
Även Guds heliga budord har förvandlats till något helt annat.


Nej jag vill inte se en Palestinsk stat innan de kan erkänna judarna och deras rätt att leva i Israel och att Jerusalem inte har något "heligt" värde för någon mslim men de vill gärna göra gällande det för att muta in sig i Jerusalem och förstöra för judarna.


Jag tycker att Hamas och Hizbolla rörelserna ska hålla sig i sina hemländer och inte blanda sig med palestinierna som de egentligen inte bryr sig särskilt mycket om.
De flyr ner i tunnlarna när judarna besvar deras eld och låter den palestinska befolkningen stanna kvar med både barn och gamla ovan jord utan skydd för att ta emot attackerna som kommer från judarna för att återgälda palestiniernas attacker.


Hur juste är det ???
Inte alls juste.
Titta på videorna och se vad ni tycker om det ni ser !?


Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook