DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 28 december 2011

8 "MÄN" ÄR OMHÄKTADE FÖR GRUPPVÅLDTÄKT...

... på en kvinna som bodde på migrationsverkets boende i Eksjö kommun i början av december.

Jag utgår i från att det var män som också var boende där, tyvärr.
Det är sorgligt att behöva tänka på det här sättet men oftast brukar det stämma och dessa män har absolut helt klart visat att de inte hyser någon som helst respekt för kvinnor, genom att begå ett så fruktansvär brott.

Jag hoppas bara att våra myndigheter och politiker ska kunna stå upp för och erkänna att brott som dessa inte är typiska brott som begås av svenska män.

Svenska män har också fel och brister men att 8 svenska män går så här långt och mot en ensam kvinna är inte svenskt men det kanske blir om vi fortsätter att blunda när andra gör så här och då ligger vi inte särskilt bra till som kvinnor =(

Jag är ganska trött på att läsa om alla dessa äckliga brott som invandrare (och då oftast muslimer, särskilt som koranen har så lite till övers för kvinnor) begår och som samhället inte tar bättre tag i.

Det är ojuste mot alla de som bor här i landet och som sköter sig.

"Åtta omhäktade för gruppvåldtäkt

Samtliga åtta män som misstänks för gruppvåldtäkt mot en kvinna på Migrationsverkets boenden i Eksjö kommun i början av december har omhäktats. En nionde man som tidigare var anhållen i sin frånvaro som misstänkt är inte längre anhållen."

Jag hoppas att de får det straff de förtjänar och att man på migrationsmyndigheterna kollar upp alla de som söker hit till Sverige, då jag har fått höra att man inte kollar upp brottsregister på folk som kommer hit.
Är det så, så bör man se över dessa regler. 

HÄR  kan ni läsa hela artikeln ur dagens Svenska Dagbladet.

Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook