DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 6 januari 2012

ISLAM (DEN FREDLIGA "RELIGIONEN") OCH DE SORGLIGA MORDEN AV UNGA KVINNOR OCH SMÅ...

... FLICKOR som blir berövade sin frihet av ett folk som avskyr vårt västerländska sätt att leva men ändå flyttar hit och låter sina barn få möjlighet att komma i kontakt med västvärlden men dödar sina barn om de tar över något av vårt levnadsätt ???



"Hedersmord" är bara ett mycket dåligt ord att sätta på dessa kallblodiga och välplanerade mord och säger faktiskt hur dessa män, ser på flickor/kvinnor.
Det borde i stället väcka de sovande politiker vi har, som vägrar att se det uppenbara, tyvärr.


Varför har de då kommit hit kan man undra ???
Det gör  jag inte längre, då jag redan har förstått vad de är ute efter och kommer att ta, så snart de lyckats att ta sig in i vår politik och sedan är det kört för vår del.

I Rinkeby, norr om Stockholm, finns det väldigt många muslimer och där har även imamer ett stadigt tag om området och jag har försökt att följa den utveckling och ser att det bär utför med det samhället och ser hur det blir färre och färre av vårt västerländska sätt att leva som får ta stryk av islam och dess ledare.

En ung flicka (icke-muslim) som ville ordna dans i en hyrd lokal fick uppleva att de inbjudna blev stoppade av flera av dessa ledare då de anser att dans är en synd och det gäller även vår musik som också ses som ett djävulens påfund och inte heller är tillåtet.

Jag har också hört programmet som var sänt ut via svensk radio och där en imam sa till att muslimer skulle döda de somalier som kommit till Sverige och som kom till Rinkeby, då många av de konverterat från islam och låtit kristna sig.
Det är absolut hets mot folkgrupp och ska dömas som ett sådant med.

Tyvärr har jag inte hört något mer om vad som har hänt men det kanske är som det brukar vara när det gäller islam, att man sopar det under mattan bland politiker och rättsväsendet.

En annan imam skrev till sina egna (muslimer) att de skulle arbeta hårt på att få göra Rinkeby till en egen islamsk stat ???

Nej, jag är både trött och arg på det som händer omkring oss och att ingen gör ett dugg även om de vet att det förhåller sig så som jag säger och det är riktigt illa.

Samma saker händer i de flesta länder i mellanöstern och det dödas många kristna i de flesta av dessa länder. 
Nu händer det liknande saker i våra västvärld med. 


De gör precis vad de vill och struntar i vad som gäller i landet dit de kommer och i stället, ställer oerhörda krav på oss motagar länder, dit de invaderar.
Vi ska rätta oss efter de och inte tvärtom =(

Jag vägrar att ta till mig det de förespråkar då  det kommer att nedmontera hela vårt samhälle med sina steg mot sitt slutmål.

Ha det så gott ni kan.


Maritha.



 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook