DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 29 januari 2012

ISLAM VS ENGLAND

Det här är så sjukt det kan bli.

Vems land bor dessa muslimer i ??? 
Är det i Pakistan eller???

"UK: Christian ministers ordered to stop preaching in muslim areas

by Kal El on June 1, 2008 · View Comments


Islam continues its invation and jihad on the United Kingdom. This time they target Christian ministers

A police community support officer ordered two Christian preachers to stop handing out gospel leaflets in a predominantly Muslim area of Birmingham.
The evangelists say they were threatened with arrest for committing a “hate crime” and were told they risked being beaten up if they returned. The incident will fuel fears that “no-go areas” for Christians are emerging in British towns and cities, as the Rt Rev Michael Nazir-Ali, the Bishop of Rochester, claimed in The Sunday Telegraph this year.  "

Skulle ni vilja att vi fick det så här i Sverige???
Jag skulle knappast tro det.

Det finns gränser för hur långt vi som värdland ska behöva sträcka oss för att behaga dessa invaderade muslimer.

Är det fortfarande någon som tror att jag har fel i mitt tänkande när det gäller islam och deras steg in över tröskeln och våra stadiga steg baklänges och ut ur vår kultur ???

Jag orkar snart inte se eller höra dessa dumskallar som vill ha hela armen/ kroppen när man räcker de ett finger.

Hoppas att ni vaknar innan det går alldeles för långt och inte längre går att backa islam.

Tills dess får ni ha det så gott.

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook