DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 2 mars 2012

RANELID HOTAR ATT LÄMNA SIN PLATS.

Det var en av de bästa historiena jag hört på länge och jag hoppas att han gör det han hotar med att göra.

Vi kan inte skicka honom om han skuller röstas fram.
Då får vi verkligen skämmas och jag som inte förr än nu har återupptagit mitt tittande på schlagerfinalen.

Det var så många år sedan, så att jag tror att det sista jag såg varen kille som sjöng något om bilar och tjejer, tror jag.



"Ranelid hotar lämna schlagerfinalen


Björn Ranelid funderar på att hoppa av Melodi­festivalens final.
Attackerna mot honom har blivit för många och i ett öppet brev skriver han om att dra sig undan.
- Jag diskuterar det hemma med barnen och min fru, säger Björn Ranelid till Expressen.   "

Vill ni läsa hela artikeln i Expressen så kan ni göra det, HÄR.

Tyvärr har det haft en baksida också för Ranelid, som säger att han tycker sig ha fått lite nedlåtande kommentarer av folk och det är ju trist för honom men det skulle han nog ha tänkt innan han "framträdde".

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook