DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 6 maj 2012

ISLAM VS ISRAEL

Jag är väldigt trött på daltandet med Palestinierna, som är helt i linje med de övriga arabländerna som de också får sitt terroriststöd i från, när det kommer till deras blodtörst att vilja utplåna israel och judarna totalt, inte bara i Israel utan från hela jordens yta.

Den här videon visar den totala motsatsen till vad palestinierna talar om och påstår.
Så titta på den och avgör själva, om judarna är så bedrövliga som palestinierna vill låta påskina.

Detta är bara en, av en uppsjö av filmer som styrker det jag säger.



Jag vill säga redan nu, att jag inte själv är jude, så att ni inte tror att jag säger det här för min egen skull.
Jag ser hela tiden hur paletsinierna får så mycket stöd från hela omvärlden trots att de inte är förtjänta av det.

Maritha.


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook