DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 16 maj 2012

ISLAM VS SVERIGE & TROTSEN MOT ATT LYDA DE SVENSKA LAGARNA..

Den här "utredningen" gjord av två muslimska kvinnor hade jag inte hört talas om innan i dag men den är ännu förfärligare än den som Janne Josefsson gjorde och som jag skrev lite om i går.

"6 av 10 moskéer gav lagstridiga råd


Med dold kamera respektive hemlig telefoninspelning vände sig två kvinnor till landets tio största moskéer för att be om råd gällande månggifte, misshandel och sex utan samtyckte. I kvällens Uppdrag granskning, som sänds i SVT, framgår att råden från moskéernas representanter många gånger strider mot svensk lag.
Från sex av tio moskéer var svaret att hon som i reportaget låtsades vara misshandlad hustru till en man som gift sig med ytterligare en kvinna, skulle ställa upp på sex med maken, fastän hon inte ville.  "

Om man inte kan följa våra lagar anser jag att man borde bli utvisad i från vårt land.
Det är ett förakt man visar oss svenskar och våra svenska lagar genom att göra på det här sättet.

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook