DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 22 maj 2012

ISRAEL VS THE WHOLE WORLD, BOJKOTTAR DU DERAS PRODUKTER ??

Det gör inte jag men så vet jag att det de gör är mycket bra för alla i världen, även araber, som försöker att förinta judarna och förföljer de med smädelser och hot, så som de också gör i vårt eget Malmö och där polisen, i allmänhet inte verkar göra mycket åt det eller särskilt, våra politiker som inte gör med än att kasta åt judarna en "liten" summa pengar för att "öka" sitt skydd. 

Det är sorgligt att behöva se hur vårt land har förändrats i sin attityd (milda överseenden med vad de än gör) och med att alla muslimer invaderat vårt land.
Jag bojkottar inte deras produkter och kommer inte heller att göra det framledes.



Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook