DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 14 juni 2012

ISLAM VS NIGERIA "DEN FRIDFULLA "RELIGIONEN"

Boko haram, de största grisar som setts i Nigeria.

Jag är så arg och upprörd över vad de håller på med i Nigeria.
Minst 3 dödade och ca 15 skadade, av sammanlagt 5 beväpnade muslimer i Biu, i staten Borno och en självmordsbombare (är en idiot som tror att han ska få 72 unga jungfruar i himlen, för brottet han begått ????? har han aldrig fått höra att Gud helt förkastar självmord ???? ) i staden Jos.

Tror de att de kan vinna något med sitt grisiga betéende ???
Detsamma gäller de muslimer, som vet vilka de är men som håller de om ryggen och inte rapporterar till polisen vilka de är.

Inbillar sig dessa idioter att de har något att hämta från den enda Gud som existerar ???
Glöm det.

Jag har kanske inte heller något godkännande från Gud när jag skriver om det här som jag gör men det gör mig bokstavligen illamående att läsa om hur hänsynslöst man beter sig mot den skapare som gjort oss alla. 
Ingen som kallar sig kristen i Nigeria, beter sig som dessa muslimer gör.


Muslimerna utgör en bråkdel av befolkningen i Nigeria (ca 30-35 %) och är dessutom inte ens ursprungsbefolkningen i Afrika.


Gud har sin egen plan och den innefattar inga idioter som det här handlar om och det borde de 
kunna läsa sig till, om de ens är läskunniga förstås.

Hämnden är min säger Gud och därmed har han tagit sin hand i från boko haram.

"Nigeria: Gunmen attack churches


Map

Nigeria under attack

Gunmen in Nigeria have attacked two churches during Sunday services, killing and wounding worshippers.
In the central city of Jos, a suicide bomber blew himself up outside a church, killing at least two people and wounding dozens more.
Five gunmen opened fire in Biu in Borno state, killing one woman and injuring three other people.   "

När ska de här grisarna inse att de knappast kommer att få igenom några sharialagar i resten av Nigeria ???
Det räcker och blir över att de lyckats tvinga sig till det i 12 stater, där de terroriserar den kristna befolkningen, slaktar de, bränner ner deras hem samt deras kyrkor.

Inbillar de sig verkligen att islam är något som är från Gud ???


Abraham är inte deras anfader, hur mycket de än försöker att hävda det !

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook