DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

lördag 28 juli 2012

ISLAM VS ENGLAND & SVERIGE (MED FLERA LÄNDER)

Intressant svenskt nyhetsinslag.


Lustigt nog är det många extrema imamer i Sverige som "predikar" samma saker.

Dessutom var det inte alltför länge sedan (något år sedan) som vi själva gjorde en annan upptäckt här som visade att vi lät en muslimsk ungdomsorganisation få statsbidrag, för att bland annat, betala för en föredragshållare som lärde ut homosex. fientliga budskap.
Det är väl rätt tydligt att vi även låter andra komma hit som även låter predika judefientliga budskap OCH DÅ, I DESSA BÅDA FALL, HAR INGEN POLITISK PROTEST, ELLER MEDIANYHETSSÄNDNINGAR, TALAT OM RASISM ELLER FARLIGA BUDSKAP.

Det enda jag hörde talas om var att man från politikerhåll, ifrågasatte om det var rimligt att betala ut bidrag till muslimernas ungdomgrupp och att det kom några mycket taffliga förklaringar från musl. ungdomsgruppen att denna man som höll sitt föredrag inte bara talade om detta med de homosexuella utan om andra saker (vilka saker då, undrar jag och varför över huvud taget låta någon hålla föredrag om något man inte vill höra ???).
Jag är mycket nyfiken på vad det mer var han föredrog om (andra extrema saker måhända)????.

Så det är inte bara i England, Stor Brittanien, som man "utbildar" i extremt tänkande, utan där ska vi nog granska oss själva först.

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook