DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

söndag 1 juli 2012

ISLAM VS USA OCH DEARBORN

Här är EN av väldigt många anledningar till varför jag inte accepterar islam eller anser att den inte hör hemma i västvärlden alls.





Här bodde en gång amerikaner och byggde upp staden men i dag har den "tagits över" av muslimer och de är inte särskilt trevliga heller.

Deras rättigheter (enligt koranen finns ingen demokrati eller yttrandefrihet) ska tydligen vara viktigare än de som en gång byggt upp den här staden och var polisen står framgår rätt tydligt här med.


Mycket sorgligt och liknande tendenser finns även här i Sverige.


Titta ordentligt på videon och säg sedan inte att islam är någon fredlig så kallad religion.
Läget är lugnt så länge de får det de (inte ber om) kräver men sedan urartar det alltid på detta sätt.

Jag mår riktigt illa när jag ser hur dessa muslimer beter sig som djur, både barn och vuxna.


Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook