DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 4 juli 2012

RÅNARE SLOG OCH TÄNDE ELD PÅ RÅNOFFRET ?????

En 18-årig man somnade på en parkbänk och vaknade brutalt upp av att tre (3) mäns sparkade och slog mot hans huvud och kropp.

De tre männen TÄNDE DÅ ELD PÅ HANS KLÄDER ????

Vilka människor ser vårar liv som så totalt utan värde, i sina egna ögon, så att man kan göra något så "regelvidrigt" som detta.

Jag kan inte komma på något annat än de som tillber islam och som ser ned på oss i vårt land men så länge utredningen från polisens sida tiger om vilka förövarna är, så kan jag inte annat än undra.

Det är hur som helst bland det sjukaste jag läst och jag hoppas av hela mitt hjärta att polisen skall hitta dessa marodörer och att rätten ska ge de det hårdast tänkbara straff som går.

Som tur var lyckades offret ta sig loss och sprang i väg, slängde sig ner och rullade runt och kvävde elden.
Jag är så upprörd och arg över vad dessa "män" gjorde mot denna kille som bara somnat på parksoffan.


De enda jag kan tänka mig utföra ett så fruktansvärt kallblodigt vansinnes dåd är och förblir unga muslimer som inte bryr ett skvatt om andra svenskar i gemen, tyvärr.
Det här är det grövsta hittills som jag hört talas om men jag har andra liknande sanna historier som också handlar om personrån men där offren varit gående svenskar som blivit tilltygade och rånade under tiden då rättegång pågott mot de men då de gjort sig skyldiga till så många brott har rätten gjort uppehåll för lunch och dessa grisiga typer gott raka vägen ut och rånat folk ????

Nej, jag är både ledsen, trött och upprörd över att polis och media i alla dessa olika fall håller inne med vilka som gjort sådana här brott, även då de känner till vilka som gjort sig skyldiga.

Det drabbar tyvärr även svenska ungdommar som vi "vet" inte skulle göra så här fega brott.
De är ju för det mesta minst två och ännu oftare fler.

HÄR,kan ni läsa hela artikeln från "Mitt i Haninge".

Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook