DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 31 juli 2012

TILLVÄXTVERKET BORDE HA HUVUDVÄRK VID DET HÄR LAGET!!!

Hur sjukt får våra myndigheter bete sig innan de själva inser hur ruttet det är i allas våra ögon ???

Publicerad: 2012-07-31
Ett enkelt bokföringsknep gjorde att Tillväxtverket, och dess generaldirektör Christina Lugnet kunde kräva tillbaka över 50 000 kronor för avslutningsmiddagen på Grand Hotel.   Ett enkelt bokföringsknep gjorde att Tillväxtverket, och dess generaldirektör Christina Lugnet kunde kräva tillbaka över 50 000 kronor för avslutningsmiddagen på Grand Hotel.

Efter slöseriet: Tillväxtverket JO-anmäls

Annie Lööf.   Annie Lööf. Foto: Scanpix

Kritiken hopar sig mot myndigheten

Tillväxtverket har slösat bort skattemiljoner på lyxmiddagar och hotellbesök.
Nu har en privatperson JO-anmält myndigheten och verkets ambassadör hoppat av.  "

Ja är glad att någon tog och gjorde anmälan då det är snuskigt hur de beter sig.

Lägg ner skiten då de inte kan göra det de ska och sluta upp med den där dåliga stilen.
Eller gör kanske Annie Lööf likadant själv med våra skattepengar ???

Jag mår bokstavligen illa när jag gång på gång, läser liknande händelser och så ska vi som inget har betala deras j---a  kalas ???
Riktigt rutten stil som jag snart känner har nått botten för vad jag klarar av att läsa om .


Maritha, 
som helst bara vill kräkas då jag inte ens har råd att köpa kaffe, som tog slut i dag.
Usch och tvi för dessa äckliga människor !!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook