DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 6 augusti 2012

ISLAM VS VÄRLDEN, OCH "THE RADIO JIHAD SHOW".

Den här nyheten fick jag just veta av BNI´s blogg som jag brukar länka till, då och då och varmt rekomenderar er att läsa.

Jag lånar en liten bit från hennes blogg för att förmedla nyheten och ge er en chans att höra en talare som har mycket kunskap om islam och som kommer att berätta mer för er om ni går dit för att lyssna till vad han har att säga.

"

Attention BNI Readers: Tune in or listen later to RADIO JIHAD whose special guest tonight 6 – 8PM is Gavin Boby, the UK ‘Mosquebuster’ legal warrior

by BareNakedIslam

When:  Tonight - 6-8 PM (EST)

Where:  Blog Talk Radio -  Click  Here to Listen Live or hear the podcast after the show.
Call In Number:  347-857-1380 - or go to Blog Talk Radio sign up and call in using SKYPE

Tonights Guest is Mr. Gavin Boby of the Law And Freedom Foundation  "


Ta er tid att gå dit och lyssna och bli mer upplysta om vad islam står för och hur det har med oss alla att göra i allra högsta grad.
Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook