DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

måndag 22 oktober 2012

ISLAM VS SVERIGE OCH FRANKRIKE DEN SANNA...

... nakna sanningen om islam i vårt land och i Frankrike som har svåra problem men som inte sticker under stol med det, som våra politiker gör här, när det gäller bland annat Malmö och även delar av Stockholm, som t ex Rinkeby eller Rinkebö som dess invandrade innevånare säger.

"Kalla fakta" eller "Uppdrag granskning", fast gjord av en israelisk man som gjort en dokumentär om hur verkligheten ser ut och den stämmer väl överens med det jag själv upplevde under de fyra åren i en invandrartät förort till Stockholm på södra sidan (en av flera).

Se den och säg sedan inte att jag har fel, i mitt eget tyckande, som inte är rasistiskt utan uttrycker det jag själv upplevt under de åren och som försökt att förmedla och det är inte något, som ska sopas under mattan, för det, islam, är något som växer sig allt starkare medan vi låtsas att inget ont händer.

Vi låter bli att tala om  vilka som gör vad, i våra medier, för att inte bli kallade rasister medans problemen bara växer sig starkare och  vi fortsätter att blunda och låtsas med de "på andra sidan", muslimer med extremaåsikter, skrattar oss rakt upp i ansiktet och vi fortsätter att låtsas att det inte händer eller existerar.

Suck, suck så korkade människor kan vara.
Vi låter det ena efter det andra gå oss förbi, som det lilla steget i taget islam tar, för att få ett fast fäste i vårt land, som nu senast i Botkyrka, för att få ha böneutrop som vi redan har förbjudit men som vi nu verkar ha tillåtit om jag förstått rätt !?

Snart kommer flera imamer att kräva att få hat böneutrop de med och hur ska vi kunna säga nej till det ???

Islam har ingen religionsfrihet, tillåter ingen att konvertera från islam till någon som helst annan religion, inte heller finns demokrati inom islam eller yttrandefrihet och är mer en politisk konstellation än en religion. 

Du FÅR INTE tala illa om islam eller koranen inte heller om deras så kallade profet Mohammad, utan att du kan för det bli hotad till livet och alltså få en dödsdom över dig. 

Det kan du också bli/få om du talar med en muslim om kristendom eller någon annan religon och det kallas för blasfemi, medan ilsam mer än gärna vill tvinga på sin "religon" på alla andra och även i skolor, där de kallar det för upplysning för att våra barn inte ska bli "islamofober" något som vi andra som fått se vad islam verkligen står för, redan kallas för och som politiker och medier gärna sväljer med hull och hår.

Det är bara ett steg, av många som jag sett sedan jag flyttade till den förort som gjorde att min tillvaro slog volt och gjorde att jag bryskt vaknade upp.

För mycket länge sedan skrev jag om just det här, i tidigare inlägg här på min blogg och det har gått framåt /utför, sedan dess, beroende från vilket håll man ser det, islam´s/svenskar´s.  

Se dokumentären och kopiera den gärna och lägg in den på era egna bloggar och låt folk få veta vad det handlar om.



Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook