DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

tisdag 16 oktober 2012

ISLAM VS SVERIGE

I Botkyrka kommun, i Stockholm har muslimska ledare i denna församling ansökt om att få ha böneupprop på fredagar, något som jag inte vill ska godkännas.

Vill du också skriva under namninsamlingen på Facebook, kan du göra det här.

Jag är inte alls förvånad över att de gör ett nytt försök att få sin vilja igenom.

Många som jag läst om har ansett det vara rasistiskt att slippa få höra dessa arabiska upprop under fem tider under en fredag, som börjar klockan 5 på morgonen.

Att dessa muslimer inte vill integrera sig i vårt samhälle är inte något jag inbillar mig utan en verklighet som jag fått erfara under mina 4 år i ett invandrartätt område i en Stockholms förort.

Det är inte så att dessa människor har blivit tvingade till olika områden där de måste bo utan snarare så att de har valt att flytta dit de har sina egna landsmän och sin egen "religion".

I Botkyrka har svenskar börjat flytta i från då de inte har känt sig hemma bland alla dessa männsiskor som inte har velat integrera sig i vårt samhälle, utan snarare har fått oss svenskar att integrera sig i deras sätt att leva.

I dag fick jag veta att vi svenskar inte har eller hade någon kultur, innan invandrarna kom hit och förde med sig sin "kultur".
Jag hade samåkning (i min färdtjänsttaxi) med en kurd som i mycket hårda och syrliga ordalag påpekade allt detta för mig.

Och skulle alla våra invandrare lämna Sverige, så skulle Sverige gå under !! ?????
 
Nästa steg, om det skulle bli så att de skulle få ett "ja" på detta så blir inte steget så långt till nästa steg som skulle kunna bli en ansökan om att få införa sharialagar i Botkyrka kommun.

Vi har en mycket gammal träkyrka som är så vacker och som är byggd på 14-hundra talet och frågan är hur länge den kommer att få stå orörd bland dessa muslimer som anser att de borde få har religionsfrihet, att få utöva sin religion fritt i ett land med den friheten men enlig islam, så finns det ABSOLUT INTE NÅGOT SÅDANT SOM RELIGIONSFRIHET.

Vi kommer inte att ha något att säga till om när islam brer ut sig och muslimerna, steg för steg får igenom mer och mer av sina krav.

Redan för länge sedan skrev jag om det här i ett inlägg och islam skulle komma att införas, steg för steg, för att till slut ha nått dit de kom hit för att göra, att få islam att härska i hela landet och med den takt man skaffar barn som föds in i islam och där de inte har någon möjlighet att välja sin religion, utan kan bestraffas med döden om de skulle konvertera till kristendomen.  

Jag skulle gärna vilja att ni skriver under den här namninsamlingen och att det blir ett massivt ställningstagande, emot att böneupprop ska få förekomma i den kommunen.
Får en så får väl andra moskéer också ha böneupprop och snart blir det en dag till och ytterligare en till dag och snart har de samma som i sina ursprungsländer.

Att de dessutom tagit med sig sitt rasistiska beteende mot judarna som en gång flytt från hatets Tyskland och den förintelse som många av deras anhöriga blev offer för.
Judar har enligt koranen inget berättigande att leva och i Malmö har judarna fått känna på det hatet på många sätt både genom ord som skrikits och genom hatbrott som har begåtts mot de, och deras synagogga.

Men om jag skriver om det här, så säger många att jag är rasist men så är det inte alls men det är alldeles för många svenskar som blundar för det som faktiskt händer omkring oss och inte tar till sig det utan går omkring i en avskild värld och låtsas som att allt är som  det alltid har varit men det är det inte alls och värre kommer det att bli, dessvärre.

Skriv gärna under för vi kommer inte ha något att säga om de får "ja" i Botkyrka och vill ha fler "ja" i andra delar av Stockholm och andra ställen i landet för den delen.

Maritha.          

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook