DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

onsdag 28 november 2012

ISLAM VS SVERIGE, RÄTTA MIG OM JAG HAR FEL

Vi har många skitstövlar i Sverige, det känner jag till men en del saker är just så osvenska som de kan bli och så känns det i det här fallet, tyvärr.

Att en man känner ett så uttalat förakt mot sin hustru att han beter sig så enorm kallsinnigt mot henne och dessutom gör det ogenant, även inför deras barn och när hon nyss fött ett nytt litet liv, det är i sig sammantaget så osvenskt det kan bli, tycker jag.

Islam ser enbart kvinnan som en halv människa jämfört med mannen och då kan man bete sig så här kallt och utan tvekan.
Då är det ju inte heller ett brott enligt islams sätt att se på det hela och då är det fritt fram att misshandla den totalt värdelösa kvinna.

När islamska kvinnor påstår sig bära slöjor eller annan typ av avkönande klädsel, är det absolut på grund av deras mäns sätt att se på sina kvinnor.
Väntar med intresse på att få höra någon som med säkerhet kan säga att detta är en svensk mans brott !!!

"Sparkade frun från säng efter förlossning

Den 45-årige mannen ska ha sparkad ner sin hustru från sjukhussängen bara timmar efter att hon hade fött deras barn.
Han ska även ha hotat att iscensätta hennes självmord genom att slå henne medvetslös och hänga henne i deras garage.
Nu åtalas mannen misstänkt för grov kvinnofridskränkning och misshandel, rapporterar P4  "


Läs hela artikeln ur dagens Expressen, här.

Maritha.     

1 kommentar:

Anonym sa...

Idioten som begick detta brott är INTE muslim.

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook