DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

fredag 2 november 2012

ISLAM VS UGANDA OCH VAD ISLAM OCH MUSLIMER GÖR MED DE SOM KONVERTERAR OCH BLIR KRISTNA.

Den här videon var så hemsk att se men han var riktigt rakryggad och vet exakt vad han pratar om och han var född och uppväxt i en muslimsk familj och och med en far som är imam eller liknande inom islam och så här gjorde de med honom för att han konverterade och han säger exakt vad islam kommer att göra med västvärlden och det är vad jag försöker att säga till er också genom min blogg.

Titta på videon och lyssna på vad han säger till er som en som faktiskt vet vad han talar om och inte som jag som kristen tror  !




Har ni fortfarande efter att ha sett den här videon fortfarande tvivel om vad islam har för avsikter med att stiga över våra trösklar och in i västvärlden, som koranen och islam hatar, så vet jag inte vad mer som kan få er att fatta och då får jag hoppas att ni ändå ska vakna upp innan det är för sent att ångra och tro att det går att vända tillbaka och göra gjort ogjort.


Maritha.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook