DIN SÖKRUTA PÅ MIN BLOGG :

Anpassad sökning

torsdag 7 februari 2013

ISLAM VS EGYPTEN

Så här vidriga kan män från Egypten vara mot kvinnor.

Det är hemskt att se hur djuriska män kan bete sig mot värnlösa kvinnor.
Tyvärr är det inte första gången sådana här sexuella trackaserier förekommer under upploppen på Tahrirtorget.

Dessa män skäms inte ens för det de gör.
De är en skam för sitt släkte !!!!



Det är varken första eller sista gången som vi får se hur dessa män beter sig som riktiga svin.

 

 Att inte ens kunna få göra sitt jobb, som den här kvinnliga journalisten som de våldför sig på.

Kvinnor ska också ha rätt att delta i dessa protester utan att behöva bli våldtagen av dessa svin.
Jag mår verkligen riktigt illa när jag ser hur dessa svin beter sig.
Usch och tvi !!!

Män som dessa ska hållas instängda utom räckhåll från någon enda kvinna
Egypten är det sista land som jag skulle vilja sätta mina fötter på.    

Maritha. 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

VÄDER NYHETERNA

Min Gästbok / My Guestbook